varför?

En annan sak:
så fort man mår bra så är det någon idiot som ska trycka ned en i skiten igen. folk som inte vet, folk som inte har någon aning över huvud taget lägger sig mer än gärna i & kommenterar situtioner. jag är ingen tjej som sårar andra, trampar på folk eller snackar skit om människor. jag gör alltid mitt bästa för att vara alla till lags. jag är så trött på att hela tiden tänka på andra, hur andra reagerar, hur andra mår, hur andra kommer må osv. just nu vill jag må bra & tänker tillåta mig att göra det också. jag gör precis vad jag vill. kalla mig "white trash slödder" eller något annat om ni vill det.

jag är iallafall lycklig & det ska ingen få ta ifrån mig.




Kommentarer
paula säger:

oh lille. allt löser sig tillslut och du gör vad du vill för att du ska må bra :) <3

2010-05-07 | 01:12:33
Bloggadress: http://paulanicolef.blogspot.com
johanna säger:

VARFÖR UPPDATERAR DU INTE LÄNGREEEEEEEE ? :(

2010-05-11 | 15:35:49
Bloggadress: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback