happyyy

längesedan jag skrev sist. har inte hänt speciellt mycket. umgåts mycket med johan, tjejerna litegrann, haft 4 körlektioner denna veckan, jobbat lite & pluggat teori. klarade nyss två teoriprov så är överlycklig! denna dagen har heeelt enkelt varit riktigt bra hittills. vaknade & åt en goood frukost, cyklade till jobbet, jobbade 3 timmar, djurade till körskolan & fick bara "bra lektion!" i pappret efter lektionen, cyklade hem till ödåkra, mamma köpte donken-mat, pluggat 2 körtest & nu skriver jag här. tänkte göra något test till & sedan hoppa in i duschen.

varit duktig och cyklat in till stan igår & hem därifrån idag. ändå typ 6 km, vilket är mycket för mig som aldrig rör mig typ. nej, livet leeeeker & jag är lycklig . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback