Sasco Aloe Vera Foot Creme


Svalkande fotsalva med Aloe Vera, eukalyptus, karbamid och kakaosmör. Mjukar upp förhårdnader och sprickor. Håller fötterna torra och fräscha. Ger lindring för trötta och ansträngda fötter. Detta är samma produkt som tidigare hette Aloelyptus Fotkräm. Smörj morgon och kväll för mjuka fräscha fötter.

fick hem ett prov på denna fotkrämen & har nu testat den. såhär tyckte jag om den:
det första som slår en när man smörjer in krämen på fötterna är lukten. det är verkligen jenka-
tuggummi doft på den & det älskar jag! springer och luktar på fötterna hela tiden för dem luktar
så gott krämen är inte speciellt fet, som vanliga fotkrämer brukar vara. den går snabbt in i huden
och klibbar inte alls. doften sitter kvar ett tag & fötterna känns mega fräscha. tror denna kan vara
jättebra när man rör sig mycket i sitt arbete & får trötta fötter på kvällarna. har inte testat denna
länge så kan inte säga om den mjukar upp fötterna på lång sikt. men just nu är mina fötter silkeslena
& superfräscha iallafall. tror minsann jag ska unna mina fötter dennakrämen när lönen trillar in.
76:- är inte så farligt! du hittar den på eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback