kvällstankar en söndag

kvällstankar som far hit & dit. varför tänker man bäst på kvällarna? eller kanske inte bäst men iallafall mest. jag har ångest. riktig jävla ångest. det gäller storleksval av implantat imorgon. ni tänker säkert att jag inte bör göra det om jag är osäker. men det är de sista jag är! säker som bara den! dock jävligt osäker på storleken. eftersom reslutatet blir väldigt olika från person till person är det jättesvårt att kolla på bilder & jämföra. det handlar om 350 cc eller 400 cc. har gått runt med rispåsar innanför bhn & jämfört och allt. jag vill verkligen inte att dem ska bli för stora.. men inte heller för små, det kostar ju en del. usch ja. nu vet ni vad det är jag grubblar på en söndag som denna, iallafall.


hittade en fin klänning i garderoben som jag glömt bort att jag fått av mamma!

Kommentarer
sanna säger:

hur mycket kostar din bröstoperation? tycker dock redan du har relativt stora bröst av vad som syns på bilden här ovan.

2010-03-14 | 21:20:22
emelie. säger:

svar: 32 000 kostar den :) nej, det är för jag har min systers bh på mig eftersom jag höll på att prova med rispåsar i bhn. haha. men tycker du att knappt 70b är stort så :)

2010-03-14 | 21:41:55
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/
nicci säger:

Vart ska du operera dig någonstans? 32 000 var ju faktist rätt biliigt. brukar ju ligga på 38 000 och uppåt. ska också göra, bara pengarna som behövs :)



Har du 70b nu, så hade jag nog själv valt lägga in 400. För gör man en bröstoperation tycker jag att det ska synas lite. inte öv erdrivet men det ska synas att man har stora bröst :) lycka till!

2010-03-14 | 23:34:50
sanna säger:

haha jaha okej ;p. njä själv har jag dock mindre än vad du nu har. känner mig inte riktigt bekväm i min storlek heller, men man behöver ju som sagt pengar till en operation

2010-03-15 | 10:16:29
PinkNation säger:

Hoppas verkligen inte dom blir för stora, men lycka till!

Åhh det är ju så snyggt med mindre bröst!

2010-03-15 | 20:36:53
Bloggadress: http://pinknation.se
sanna säger:

vart är klänningen köpt förresten? :) riktigt snyyygg till våren/sommaren :)

2010-03-16 | 08:40:40
emelie. säger:

den är köpt på gina tricot tror jag :)

2010-03-16 | 11:30:07
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback