i busdjungeln

gissa hur glad jag blev när jag upptäckte att åhlens bus inte var slut. varenda gång jag har tänkt köpa den har hela lagret varit tömt & det känns som den inte kommit in igen. men igår lyckades jag få tag i en. världens bästa bus! 5/5 i betyg får den absolut. har provat miljoooner brun utan sol produkter i form av servetter, mousse, kräm, vattenaktigt osv & denna är helt klart bäst. det finns busprodukter som kostar flera 100 tals kronor och denna kostar bara 80:- och är mycket bättre. och den luktar dessutom gott


Kommentarer
paula säger:

får man inga finnar av den då i huet eller fläckig? haha. för det brukar man väl få/bli av vissa? body shop's brun utan sol ska va as bra men man får finnar. oh får panik. vill hitta en bra BUS så man slipper få cancer av solariumet

2010-03-05 | 01:49:04
Bloggadress: http://paulanicolef.blogspot.com
anna säger:

SV; På New Yorker :) Dom har faktiskt jättejättejätte många fina och annorlunda där!

2010-03-05 | 02:14:10
Bloggadress: http://anna.alskahelsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback