garderobsstädning

har hållt på i några timmar med mitt rum nu. det som är kvar är: tvätta alla mina skor rena & fina samt klacka om några st, rensa bland mina bikinis, trosor, strumpor & bhar, köpa lite fler galgar så jag kan få upp dem tunikorna som är kvar. sedan är jag nöjd med mina kläder iaf. då är det bara smyckena & väskorna kvar. men orkar inte mer nu. haha.

en sak som är bra med att storstäda sin garderob är att man får upp många olika outfits i huvudet som man annars kanske inte tänker man kan ha. dessutom vet man alltid direkt efter man har städat var man behöver köpa och lägga pengar på den närmsta tiden och vad man absolut inte behöver köpa. jag har tillexempel miljoner baströjor men knappt några fina jeans. har jättemånga fina vardagsklänningar men inte så många festklänningar & festskor. ja, ni förstår?

bilder kommer så fort jag är klar! nu ska jag äta lite & sedan ta tag i min egna hygien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback