23 juni

eftersom jag inte fick någon semesterersättning denna månaden (vad har hänt??) så försvann alla mina planer i sommar. måste spara vartenda öre till flytten 1 augusti, verkligen vartenda öre. så nu ska jag sätta mig ner & göra en budget som jag inte får överstiga denna månaden. får ganska mycket ångest när jag kollar på klädhögen jag precis var och hämtade ut. men det löser sig. något plagg i månaden måste man ju köpa? en annan femma att jag handlar det redan innan lönen kommer. nej, nu ska jag sluta klaga och ta tag i mitt liv lite.

dagens att göra lista:

flowerteam med mamma
sola
hämta ut paket

se till så mamma fixar till min klänning
göra en budget, både för sommaren & inför flytten
lägga in lite saker på tradera (imorgon)
rensa min väska som just nu ser förjävlig ut
rensa i min sminkväska
duscha & raka
ta bus inför midsommar
färga ögonbrynen
måla naglarna
packa
bli hämtad av johan vid halv 9-tiden & sedan sova hos honom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback