vad är en människa utan mål?

har funderat en del och mina planer den närmsta framtiden börjar äntligen falla på plats. just nu vet jag detta:

> körkort början av feb, intensivt & snabbt
> bröst 15-16 mars
> komma igång med någon form av regelbunden träning samt bra kost.
> plugga spanska på distans efter körkortet (tar en sak i taget & fokuserar på det)
> efter fies student vill jag åka! och med åka menar jag till antingen spanien eller grekland, vet inte hur länge ännu. om det blir en semester eller en långresa men något av det ska det bli! ensam eller med någon? sol & bad, äventyr eller jobb? det får vi se! men jag har iallafall bestämt mig för att göra det.

Mina planer sträcker sig alltså fram till slutet av sommaren. Sedan får vi se vad som händer! Jag är iallafall glad att jag har lite planer, har några mål & tjänar pengar just nu.

Sedan vet jag att mina vänner & min pojkvän kanske inte har alls samma planer & mål. Men jag vet att allting kommer gå bra ändå. Ni förblir mina bästa vänner & min pojkvän oavsett vad.

 



Kommentarer
PinkNation säger:

Du har la bröst? :)

2010-02-02 | 21:35:10
Bloggadress: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback