vääääärme.

Sov ut till 12 idag, skönt. Speciellt när man tänker på att jag ska vara uppe till typ 8 imorgon. puh! Sedan in snabbis inom Väla - tacka nej till pascha biljetter för det är jobbehelg. nog depp man blev! Köpte present till halvbrodern som fyller 18 på söndag. Hem igen och hade kalas för honom. Fetade massa kakor, pommes med cheddardipp och cola. Så idag är min fetardag. Ska äta tills jag mår illa sen, höhö. Kommer vara lite off i helgen, förbereder er redan nu! Sova på dagarna och jobba på kvällarna. Tur man jobbar med sina bästa vänner iaf.

Nu ska jag ut i köket och kränga massa bogge godis. noooowm.



något stela bilder, but still - värme, sol & bränna!


Kommentarer
anna säger:

Tack för hamburgarna inatt, dom var riktigt smarriga vill jag lovar! Tycker absolut vi ska ta en fika, nästa vecka? :)

2010-01-09 | 14:52:59
Bloggadress: http://anna.alskahelsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback