SÖNDAG & MÅNDAG.

SÖNDAG
Alla var skitsugna på pizza på hemvägen så vi stannade till i Halmstad där vi väntade i 1 h på att pizzerian skulle öppna. Överdriver dyra pizzor men gud så gott det var! Efter maten körde vi hemåt igen & tror jag var hemma vid halv 2-2 tiden. Gick direkt in och lade mig, sov till 6 då det var middag hemma. Åt som en häst & sedan tog jag en lååång, välbehövlig dusch innan älskling kom hit för mys framför tvn med godis, chips osv. Somnade redan 00 och vaknade upp över 13 idag.

MÅNDAG
Vaknade som sagt för inte såå länge sedan och sedan dess ätit toast, myst & kollar nu på tv. Vid 18 ska jag ner till Ödåkra och hämta två paket och sedan upp till Väla och fixa tillbaka klänningen som strulat som fan (från modekungen). Sedan ska jag antingen åka till älskling och sova där, eller bara vara hemma och kolla paradise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback