7 januari.

Gårdagen blev inte riktigt som planerad. Efter jobbet solade jag en snabbis, åkte sedan hem & fixade mig för att en timme senare åka tillbaka till stan & hem till fie för en tacoskväll med tjejerna, anton, junior & johan. Efter massa mat, chips och dipp, youtube och musik samt skratt satte jag mig på tbussen mot Laröd och älskling. Han sov när jag kom så jag somnade också direkt. Idag har han och jag varit på ams, banken för att skriva på lite papper, käkat på väla och nu är jag hemma igen. Har letat efter vantar utan fingrar skitlänge, ni vet sånna man har lite längre upp på handleden? Och tänkte ge det en sista chans idag.. Var inne överallt men hittade inga svarta som jag ville ha. Så gick jag in på Bikbok och såg ett par på REA för 50kr, det sista paret. Snacka om tur! Det var allt jag shoppade idag, duuktigt. Försöker verkligen att hålla i mina sista pengar. Dock ska jag göra en liten beställning på h&ms hemsida nu. Men mitt shoppande har minskat enormt mycket i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback