shopping

 

gud vad jag längtar tills jag får sätta på mig denna snyggingen i sommar! bilderna är inte rättvisa alls. kärlek!



snygg baströja med nitar på armana och fikan framtill, kommer bli en favorit till jeansshortsen i sommar

en snygg nitklocka. love love love

grått nitskärp, 25kr & välbehövt i vår till vita tunikor

beiget nagellack - gillade det mkt. färgen blir inte alls bra på bilden dock ..

20 kr för ett linne - inte helt fel?

dålig bild som sören. en väska med nitar & fransar. kanske ute? men jag gillade den iaf!

Kommentarer
emma säger:

åhhh vad fina! superfin smak har du, vart kommer bikinin ifrån? :)

2010-02-03 | 22:25:41
diddy säger:

Hej hej =) Från vilken affär köpte du dessa billiga sakerna? Jätte fint!

2010-02-04 | 00:33:05
emelie. säger:

tackar! :) sakerna kommer från new yorker & cubus. bikinin kommer från new yorker :)

2010-02-04 | 21:06:28
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/
emma säger säger:

snygga things! :D

2010-02-07 | 22:07:59
Bloggadress: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback