JAG SAKNAR.

i min vår & sommar garderob saknar jag
- ett par perfekta jeansshorts, ljusa, slitna, halvbaggy och gärna med lite detaljer så dem sticker ut.
- ett par vita låga converse & ett par helvita höga converse (dem jag har nu är för skitiga)
- fina, krispiga tunikor att ha under skinnjackan till bara ben i sommar. satsar helst på lite dyrare varianter som känns lyx.
- skjortor i tunna material i fina ljusa färger. snyggt om dem är kortare fram än bak!
- fina, tunna stickade tröjor att ha ovanpå tunikor, gärna oversize.
- linnen, samma som med tunikorna - helst lite dyrare mer med detaljer.
- shorts att ha till stranden osv. finns fina på h&ms hemsida
- någon långklänning. helst i chiffongmaterial & någon fin, ljus färg!
- en klassisk svart bikini som jag stormtrivs i och aldrig vill ta av mig!
- en ny bandeubikini, om det funkar efter operationen.
- fina bhar, finns hur många som helst att välja mellan!
- dem perfekta jeansen. lyckas aldrig hitta dem!
- festklänningar. använt alla mina flera gånger om vartannat nu. väntar dock lite till säsongen är på G.
- en keps. låter töntigt men skitbra på sommaren & våren!

bland mina smycken saknar jag
- fler silvriga, stora ringar!
- silvriga armband, typ som dem från pearls for girls.
- flätade armband. hittat fina på indiska & only jag vill ha.
- öronhänge, är typ av med alla mina? stora till vanliga outfits & små till att ha alltid.

bland mitt smink saknar jag
- ny ögonskugga, mörkmörkbrun nästintill svart & helt matt.
- mörkbrun rouge, finns en fin på makeupstore. dock är den slut på väla.
- matt puder till sommaren, too faced är superbra men tänkte prova make up stores nästa gång!
- glittrigt löspuder. så jäkla snyggt till sommaren när man är solbränd.
- en my mascara. reslutatet ska bli kolsvart och superlånga fransar!

övrigt
- ny plattång. måste ske snarast!
- min tatuering på armen
- hårserum inför sommaren - vill inte ha slitet äckligt löshår.
- ny parfym. helst min favorit, burberry!


Kommentarer
: nina nina nina säger:

så roligt inlägg ! kommer nog göra ett liknande , hoppas att det är ok ? älskar "kom ihåg & vill ha" listor , finns överallt här hemma :D haha . kisksiss

2010-02-13 | 23:48:25
Bloggadress: http://www.ninamariwany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback