trams

när man läser många andras bloggar läser man att dem använder si & så mycket produkter. tvättar huet flera gånger om dagen, skrubbar sig, smörjer in sig i alla möjliga former på krämer & återfuktar osv. är jag den enda som inte gör något av detta? på kvällarna är jag megalat & ofta orkar jag inte ens tvätta bort sminket (börjat göra det mer nu dock). återfuktning, dag/nattkräm, ansiktsmasker osv är ingenting jag använder. mitt ansikte absolut inte fettigt utan tvärt om torrt, speciellt nu under vintern. men att man får finnar av att inte hålla på med allt tramset är bara löjligt! jag har en finne varannan månad - max. funderar dock på att köpa en billig dagkräm att ha under foundationen & efter man solat. vill dock den ska vara billig eftersom jag inte känner någon jättebehov direkt. tips, någon?

gammal bild. var är dem brösten idag? boooorta med vinden?!


Kommentarer
Kajsa Stiernström säger:

Hahha, håller med! Palla allt trams om 1000 krämer hit och dit. Jag pallar inte heller att ens tvätta huet innan läggdags. Det tar jag väck på morgonen i duschen. Dock blir jag också torr på vinter så tar alltid apotekets dagkräm innan jag lägger på foundation. Den är super & skitbillig! (Y)

2010-02-08 | 23:08:36
Bloggadress: http://kajseli.blogg.se/
Anonym säger:

Nivea body&face i burk! Bra om man har torr hy och kostar typ 40 spänn!

2010-02-08 | 23:50:00
MATILDA säger:

exakt likadant för mig ! jag tvättar nästan aldrig av sminket och har aldrig finnar !

2010-02-09 | 00:45:54
Bloggadress: http://fritzmatilda.blogg.se/
johanna säger:

fan likadant för mig. jag duschar alltid på kvällen (hatar o duscha på morgonen) o då passar jag på i duschen att tvätta av mig sminket med en rengöringsgel. jag gör inget annat :s jo lite då o då har jag ansiktsmask men det är mest för att det känns lyxigt, tror inte det gör nån skillnad dock. haha. jag känner så att folk använder sig av för mkt grejer, o oftast i olika serier, o detta tror jag gör huden fet/knepig/torr .. & tror mer att bra matvanor gör skillnaden, inte de olika krämerna man tar i huet! :)

2010-02-09 | 10:55:40
Bloggadress: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback