TÖNTIGT?

bloggandet har sugit rejält idag. men har inte gjort ett smak roligt. bara legat i min säng, deppat lite, deppat lite till & gråtit en skvätt. är inne i en riktigt seg depp period, ingenting känns roligt. dessutom är jag på g att bli sjuk och riktigt förkyld. lite mens på det så blir allt underbart! nu på kvällen tog jag dock mig upp & såg efterlyst med lite godis. ajajaj, jag som varit så duktig hela dagen... jaja. nu på kvällen har jag fyllt 2 påsar med ris och haft systerns bh för att se hur stora brösten kommer bli på ett ungefär. mamma ropar "jaa!" och systern ropar "neeej!". ja = lagom, nej = för stora. panik här hemma alltså. börjar känna mig lite smått nervös inför storleken. vill verkligen inte ha kissies bröstsize men ändå ganska stora. så nu tänkte jag ge rispåsarna en chans & bära dem under en hel dag för att känna på hur det känns. töntigt? nej, det handlar ju om ett viktigt beslut som gäller för resten av mitt liv!

 

nu ska jag sätta på ett glamourama avsnitt jag inte sett & sedan sova. nattie-nattie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback