PINSAMT MYCKET SHOPPING.

denna månaden har jag shoppat äckligt mycket saker & bara slängt pengar runt mig precis som om jag skiter money. tyvärr gör jag ju inte det. märks nu i slutet av månaden när man kollar kontot. oppps. men jag är inte bitter! lever en gång & tänker fan inte snåla då. denna löningen som kommer börja jag spara till en resa med älskling i vår! sedan är det massa annat som ska sparas till. tatuering, resa med tjejerna, gbg (?) m.m. men som sagt, jag är inte bitter! dock blir det lugnt på shoppingfronten ett tag. ska rensa i min garderob & se vad jag har & behöver först!

har ju tillexempel shoppat dessa snyggingarna denna månaden!


Kommentarer
Anonym säger:

ååhh, haha, har tänkt köpa likadana! Snygga!

2010-02-17 | 09:51:20
Bloggadress: http://iamlucyinthesky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback