kommentarer

jag brukar ofta läsa kommentarerna på andras inlägg, just för att jag tycker det är så roligt att se vad folk tycker & tänker om saker. har tänkt på att så fort någon skriver något som sticker ut, något man absolut inte får tycka eller bör skriva om så är ni där med era små fingrar och knappar in dumma kommentarer. det är sällan folk berömmer & skriver söta saker. ärligt talat så skriver jag aldrig elaka/dumma/nedlåtande eller på något sätt någon kommentar som är negativ till någon bloggare. känns som jag tror jag är en bättre människa, som jag tror jag är något då. men i och för sig är det ganska roligt att läsa dem tröga kommentarerna där folk bara måste beskydda sig på alla konstiga sätt. och dessutom måste man vara anonym. nätmobbning a la 2000-talet är megacoolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback