bra-dåligt besked

igår träffade jag fie i stan för middag & lite tjejsnack. köpte även en tröja & dagkräm + bus till ansiktet. bilder kommer! solade 30 minuter & sedan kom älskling och hämtade mig utanför solariumet, tack hjärtat!

idag har vi bara myst, käkat frulle & jag har nyss gjort ve håret. fick en dålig men ändå bra nyhet från tjejerna på andra sidan jorden. dem har det skitbra & funderar på att dra till aussie efter vietnam. mmmh. bra eller anus? bra för dem, verkligen skit glad för deras skull! det suger dock för mig och Fie som inte kan komma ner till dem. jag ska opereras samma dag & fie går ju i skolan. önskar man kunde få lite tid till att snacka med dem. läser ni detta: ring!

ska snart sminka facet och sedan ta bussen till jobbet för lite mat med älskling & sedan jobb. känner mig en aning nere just nu, men det ska väl gå bra ändå ..


saknar er plastic  ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback