25 FEB.

fy sören så tråkigt jag har! hatar att ligga sjuk. och hatar ännu mer när näsan rinner stup i kvarten samtidigt som ögonen forsar. känns typ som en allergichock. sugen på att gå ut ikväll ju! lov & allt för fie ju. menmen. imorgon ska jag antagligen åka till malmö på dagen med familjen, om jag nu mår bättre. kolla in shoppingen där & så, var ju ett tag sedan.

gjorde något dumt innan. solade solarium fastän jag är sjuk. jag är sämst på att ta hand om mig själv. får ju skylla mig själv om jag vaknar upp inatt med 40 graders feber, om man säger så..

nej, nu ska jag mecka lite med designen. får spader på hur det ser ut nu!

update: orkar inte mecka mer nu. känns som man kan hålla på i evigheter, speciellt när man inte har någon idé alls. nej, först lite fotografering av vårbilder & sedan en ny design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback