18 FEB.

hej hopp. nu är jag hemma, äntligen! först var det jobb 3h imorse, sedan doktorn, lunch med mamma på mezo, stan & lite shopping. sedan väla, kollade lite. hittade även en stoor scarf med döskallar som jag velat ha skitlänge nu. känns dock lite b att köpa det nu? eller? får se hur jag gör. lade även undan ett par megaljusa jeans på gina för 199 kr, som hittat? köpte mina älskade sandaler från Vagabond idag samt en randig baströja bara.

var & hämtade ut paket från h&m också. visar er lite senare! nu ska jag vila mina ögon lite, njuta av 3 dagara ledighet samt sola ikväll.

förresten, varför blir det snökaosoväder varenda gång jag tänker att jag ska ha jeansshorts på mig? fattar de ikke!

Kommentarer
Anonym säger:

blir det utgång i helgen? :D

2010-02-18 | 18:38:55
Bloggadress: http://ccorrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback