14 FEB.

grattis på alla <3 dag allihopa! hoppas ni får en mysig dag, hur, var och med vem ni nu spenderar dagen med. jag har jobbat några timmar nu på dagen & kom nästan precis hem. blev utnämnd till "månadens medarbetare" och fick ett litet kuvert med presentkort från åhlens i av jobbet. tack tack, blev jätteglad! när jag kom hem väntade ett kort från mami & rogge samt berättade mamma att en plattång är på väg hem till mig. snällaste föräldrarna! fick pengar av pappa & ingela förra helgen också. trots alla presenter & grejer firas inte denna dagen speciellt mycket. jag & patrik ska äta ute vid 7. sedan sola, ta ansiktsmask, han ska få massage och bara mysa hos honom. tycker det låter som en alldeles perfekt alla <3 dag utan massa överdrivet grejs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har på mig mina nya leggings med nitar! 80kr, som hittat!

 

 

 

presentkort från jobbet! taaaack!


Kommentarer
anna säger:

fy vad snygga leggingsen var, vart har du fyndat dom? :)

2010-02-16 | 11:08:59
Bloggadress: http://anna.alskahelsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback