.

denna kroken eller hängaren ska jag köpa direkt när lönen trillar in. klickar hem två stycken vita som ska sättas upp i vardagsrummet. ska hänga ett hjärta med budskap i en av dem, tror det kan bli skitfint. sen ska vita, stora gardiner inhandlas, en stor vit spegel ovanför soffan tror jag hade varit skitfint också. och en i sovrummet ovanför sängen. sen vill jag byta ut sovbordet också. vet precis hur det ska se ut, som en stor kista som jag sedan ska vitlasera. äntligen vet jag hur jag vill att det  ska se ut i lägenheten! ett svart barbord till köket ska också inhandlas. kör på svart, stilrent i köket och badrummet. i sovrummet, hallen och vardagsrummet blir det ljust och gammeldags.

Kommentarer
sabina säger:

en sån har jag ! :D

2010-12-19 | 17:28:36
Bloggadress: http://thisissabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback