.

det är väldigt mycket som handlar om pengar just nu. men så är det ju såklart när det är mycket man vill göra/ha samtidigt och inte drar in speciellt mycket pengar. listan på saker jag vill lägga pengar på bli bara längre och längre och inte mycket kan jag kryssa för på väldigt länge, känns det som. när man flyttar hemifrån måste varje sak man ska lägga pengar på planeras och sparas till eftersom jag inte har någon skyhög lön utan den oftast räcker precis till allt. det är både roligt och mindre roligt, man lär sig uppskatta saker mer men samtidigt är man väldigt begränsad.


saker som jag vill lägga mina pengar på inom den närmsta framtiden är:
tatueringen runt handleden, så fort som möjligt!
resa till sommaren.
spara pengar till lägenhet.
göra om lite i vardagsrummet i januari samt köpa till lite saker till lägenheten.
spara till .... sommaren 2011.
frisörbesök, färga nederdelen av håret ljusare.
UGG:s i någon fin färg.
ny mini-pc eftersom min dator har gått i sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback