håll huvudet högt!

Har haft en jättemysig dag! precis som jag trodde det skulle bli. åkte till åstorp så att sandra fick bokat sin tatuering och sedan blev det pizza och mys på ringstorp innan jag och johan åkte ut en runda för att fixa biljetter osv. gick ner i stan och kollade filmen som var jättebra & riktigt fin gjord. sedan gick vi hem igen, inom för att köpa hårfärg (igen) så jag kanske kan ta av mig kepsen imorgon.... ni som följt min blogg ett tag vet hur jag brukar mixtra med färger, men denna gången är det riktigt illa. har säkert 5-6 olika färger i håret nu. pärlblont i hårbotten, rött/gult/lila/brunt/kastanj/mörkbrunt i övriga håret. inte nice.

imorgon ska jag jobba för första gången på 5 dagar nu.. får väl se hur det kommer gå. ingenting förvånar mig om jag kommer hem imorgon eftermiddag med dunkande huvudvärk. men vi får väl se!

vissa dagar är jag bara så sjukt nöjd när jag höjer blicken och ser vad jag har runtomkring mig. jag har en förmåga att bara lägga ner energi på saker jag inte har. men när jag verkligen tänker efter och stannar upp och känner, har jag så mycket att det lilla jag inte har kan kvitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback