9:e augusti

Okej.. jag skämtar inte när jag säger att jag aldrig har haft sånhär ångest. det kryper i hela mig, magen knyter sig och jag vill bara skrika. att komma tillbaka efter semestern (första gången för mig) är riktigt jobbigt. jag håller tummarna håååårt för att tiden ska springa iväg idag och klockan blir 19:00 så jag får gå hem. eller ännu bättre, det blir torsdag så jag kan vara ledig lite igen..

har iallafall hunnit med att hämta ut ett h&m paket nu på morgonen. får se om jag orkar fota sakerna, var ju längesedan sist. nu sitter jag förberedd, i mina nytvättade mc-kläder och väntar ut tiden. fram med dem positiva tankarna nu - hej & hå!

världens finaste pojkvän!


Kommentarer
frida säger:

roligt att du börjat blogga igen:)

2010-08-09 | 16:31:28
Bloggadress: http://frideliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback