8:e augusti

varför blir aldrig ens semester som planerat? alla små-resor man skulle åka på, alla sjuka utgångarna, sistaminuten-resan man längtat efter? mina semesterveckor var smockade av saker att göra. ändå idag, den 8:e augusti, min sista semesterdag sitter jag här utan ångest för jag inte gjort ett skit som var planerat. istället har jag flyttat hemifrån och gjort annat mys. det enda jag är smått besviken på är att jag inte gjort nånting med mina vänner knappt.

idag regnar det ute, men det gör ingenting! jag ska ta vara min sista semesterdag och bara njuta av att inte göra någonting (förutom att tvätta, städa...) imorgon börjar jag jobba igen men har lite planer för framtiden så det ska nog gå bra att komma tillbaka ett tag iaf..

nu tänkte jag få i mig lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback