just nu, idag

idag, just nu känns allting mycket bättre!

fan alltså! ni är så sjukt bra! varenda gång jag loggar in här och läser det ni skrivit slutar det med att jag sitter och ler stort för mig själv. oh. ni är så underbara! det ni skriver betyder sjukt mycket för mig, så ni vet det.

var på väla & skulle köpa bh innan. lika hopplöst som jag trodde det skulle vara. har noll koll på vilken storlek jag har också, vilket gör det ännu svårare. men lyckades komma hem med en som var helt okej iallafall. samt ett par nya brillor & en tunika i khakigrön, som förövrigt är en av dem snyggaste färgerna nu enligt mig.

har precis ätit lite & ska bege mig in till stan snart för att sola min bleka kropp innan jobbet. sjukt så fort solariumfärgen försvinner. sedan är det jobbet som gäller & annat roligt efteråt. :D

bilder kommer så fort jag hittat min kamera (?) och köpt en mobil som har en fungerande kamera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback