I used to rule the world.

av någon konstig anledning så har jag jättesvårt att känna något längre. glädje, sorg, ensamhet, lycka osv finns knappt på kartan längre & jag förstår inte varför. är det att jag förtränger känslor? förstår ingenting. är inte speciellt roligt att verkligen inte känna ett skit. hur betydelsefullt liv är det? att vandra runt & bara inte känna nånting. har inbillat mig länge att allting beror på stess. att jag liksom inte har hunnit känna något. men så jäkla stressad är jag väl ändå inte?

det är ju klart jag är glad & så. svårt att förklara hur jag menar. men om jag säger såhär istället: jag förtränger tankarna i mitt huvud. jag tillåter mig inte att tänka utan lever verkligen i nuet, för dagen & stunden. & så fort det blir jobbigt eller tråkigt ignorerar jag det & gör något som ger mig något eller får mig att bli glad istället. kanske såhär det ska vara? jag vet inte.. men jag är iallafall glad. & det är faktiskt det viktgaste, just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback