bästa busen!

minns ni när jag sa att jag skulle köpa denna? har den hemma nu och har testat den 2 gånger. tänkte skriva en liten recension om den. så här kommer det:

i första blick blev jag skiträdd när jag skulle smeta en så brun gegga på min kropp. efter att ha satt en klick på benet blev jag ännu mer fundersam. färgen är verkligen jättebrun, så är du ute efter ett "naturellt" resultat kan du sluta läsa nu. jag smetade in busen över hela mig i torsdags förra veckan (en vecka sedan alltså). precis innan en utgång & med nyrakade ben. det värsta man kan göra, typ. som tur är skulle denna busen vara helt luktfri vilket den faktiskt håller! dock gick färgen in i mina nyrakade hårsäckar så det såg lite roligt ut. nu, idag, en vecka exakt innan har jag fortfarande lite färg kvar. är inte ojämn någonstans utan färgen bara bleknar bort. eftersom färgen blev så pass brun trodde jag den skulle flagna bort och bli ojämn men har inte känt något alls av det. smörjde in mig precis och är neger igen. skitnöjd med denna busen även om den kan vara lite svår att applicera i början. extra plus är "vanten" man fåt med sig att använda istället för bara händerna. den är som en svamp och jämnar ut färgen skitbra! 5/5 absolut!

finns på eleven.se & nelly.com


Kommentarer
elof säger:

blir färgen tillräckligt mörk för att synas om man redan är brun? jag solar solarium så är redan väldigt brun :P mina vanliga brunutansolcremer gör ingen skillnad på mig :/



jag tar 2 lager & det blir perfekt! alldeles lagom täckande (:

2010-04-08 | 17:06:40
Bloggadress: http://elinjaconelli.blogg.se/
Anonym säger:

Se bara upp med ev extra/lös naglar....färgen sätter sig som fan i den plasten !!

2010-04-08 | 18:21:25
Nicole säger:

Har absolut ingenting att göra med BUS haha, men vad tjänar du på mc donalds? Asså i timlön om du har det? Och vad är OBn osv? Är det så dåligt som alla säger eller är det helt okej?

Svara gärna men du behöver absolut inte :)

2010-04-08 | 21:38:30
elof säger:

tack vare din recension så klickade jag hem en flaska till mig själv igår :D it better be good ;) puss!

2010-04-10 | 12:29:54
Bloggadress: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback