SOLNING, HELLO KITTY.

Följde Patrik till bussen, postade ett paket och solade 20 minuter. Skönt även om jag inte såg speciellt mycket skillnad.. Var solar ni förresten? Bra tips? Använder ni någon kräm osv för att få mer färg?

Nu är jag hemma igen och ska smörja in mig i ett lager bus, tänkte jag. När jag gick hemåt funderade jag på mitt bloggbyte, jag vet ju att jag förlorade 1/3 av mina läsare genom att byta blogg men hoppas verkligen på att få tillbaka dem. Jag bloggar för min egen skull, för att kunna gå tillbaka och kika senare. Men nu när jag skrev hos älska helsingborg har ju hela den tiden raderats, tråkigt tråkigt. Men hade iallafall varit roligt med lite fler läsare och respons! Men jag ger mig inte!

Såhär såg jag förresten ut på jobbet förra helgen! Hello Kitty är det jag ska likna.. Sött sött ;)

Kommentarer
anna säger:

SV: Hr legat på latsidan och varit sjuk nu i 1½ vecka så har inte skrivigt ngnting :( Men fick med av din chef Alexander att jag ska rigna honom så det ska jag göra idag :) Ska till Thai 31 dec - 21 jan, så 3 vecko :) Du ska väll också dit i höst/vinter va? :)

2009-09-14 | 13:37:21
Bloggadress: http://liljevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback