PILLAT & DONAT.

Har suttit och pillat med min fotobok tills nu! Blev jättenöjd & längtar tills den kommer hem till mig. Nu tänkte jag skissa ner hur jag vill att mitt nya rum ska se ut. Ska flytta till Ödåkra (Björka) precis bakom Väla om en månad ungefär. Jag har fått äran att bo i förrådet (haha) vilket jag tycker bara ska bli skönt! Ska ha det riktigt clean där, så lite saker som möjligt. 1. mina väggar ska vara vita, kanske en beige/lattebrun samt att golvet ska vara vitt med en svart liten matta på. Sedan ska jag skriva 1-2-3 meningar som jag tycker är viktiga för mig med svart färg. Möbler blir - sängen, min byrå, TV på väggen, klädställ, skoställ, litet bord till datorn eftersom rummet är minilitet. Sedan ska jag köpa 6st vita lådor som finns på IKEA och ha lite smått och gott i. Vill iallafall ha ett organiserat rum med inte för mycket småsaker överallt.


perfekta att ha bikinis, trosor, BHs och strumpor i tex.


älskade klädstället, ska också inköpas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback