OPERERA NÄSAN?

Sitter inbäddad med täcke och varm Oboy från donken nu. Mådde skit dem sista timmarna, håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk. (Y) Annars gick dagen snabbt och lätt. Förutom några 15åriga killar som är våra kända stammisar. Lägger sitt egna hår i cheesen så det ser ut som vi tappat det. Självklart har dem lurat till sig många cheeseburgare genom dagarna. Men idag sade jag ifrån och när dem gick sa dem till mig att dem tyckte jag skulle operera näsan och inte vara så brun. Hmm. Frågade vad dem ville & då stack dem töntarna. Glassmaskinen också kallad för Combon skulle rengöras idag, vilket är likamed att vi fick käka glass! namnam.

Nu sitter jag iallafall här & är lite halvseg. Är ledig imorgon så funderar på vad jag ska göra då, ni kanske har något tips? Har väldigt dålig ekonomi för tillfället, vilket begränsar mig en del. Nåväl, några tips? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback