GJORT NÅGOT DUMT, FYY.

Fått lite hjälp med bloggen nu av Kajsa igen. Tackar ännu en gång! Vet precis hur jag ska ha min nästa header, Kenza inspirerad. (höhö) Ska bara ta några bra kort först.. Har ju ingen bra kamera till det dock.

Jag & älskling vandrade ner till solariumet tidigare ikväll. Blev en 15minutare som var riktigt välbehövlig! Han somnade klockan 9, den lille sötnosen. Jag tänkte också krypa ner alldeles strax, ska jobba redan halv 11 imorgonbitti.

Fyymig. Jag gjorde precis något dumt. Något väldigt dumt.. Det handlar om shopping. Oh, så trött man blir på sig själv. Kan ju alltid skicka tillbaks det om jag skulle ångra mig! Visst? (a)

Godnatt sötnosar.

Kommentarer
Mila säger:

Ska bli intressant att få se den nya headern sen:)

2009-09-22 | 17:30:20
Bloggadress: http://miladeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback