BLÖÖ VS. WOW


  • Tråkiga bitterfitter som är avundsjuka på alla andra människor som inte gör som man måste och är som alla andra. Länge leve dem som lyckas provosera. Big love!
  • Höstkläderna är megadyra. Vem fan vill traska runt i samma stövlar & jacka hela hösten/vintern liksom? Sedan är det jeans, koftor, tunikor osv. på det också. Alldeles för dyrt!
  • Dramaqueens som måste uppföra sig som 3åringar när dem inte får som dem vill. Snälla, lugna ner er och chilla, typ?
  • Folk som är rika och inte behöver tänka på pengar, blööööö på er. (hej avundsjuk....)

  • Programmet "Svenska Hollywoodfruar". Lätt årets serie. Kan dock inte bestämma mig riktigt för vad jag tycker om just personerna & om det verkligen är så på riktigt. Men fyfan så bra tv det blir!
  • Mysiga hemmakvällar nu när det börjar bli mörkt & kallt. Bara få sitta med täcket, varm oboy och något sött i sin säng eller datorstol och mysa. Vem kan inte älska?
  • "den tidiga hösten". Med det menar jag att man fortfarande kan sitta på uteserveringarna och käka/fika med filtar, mysiga kläder och något varmt. Härligt!
  • Rött läppstift - så jäkla snyggt alltså. Piffar upp vilken outfit som helst.
  • Inredning, visst är det sjukt roligt? Älskar att få inreda och göra rum snygga! Längtar till jag får mitt förrådsrum i Ödåkra så jag kan börja inreda och måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback