BLÖÖ VS. HOT


  • Vem som helst kan idag starta en blogg & få hur många läsare som helst. Det gäller bara att spamma, kommentera allas blogginlägg i stil med "Gud så fin blogg du har." eller uppdatera 10 inlägg om dagen. Tråkigt tråkigt, bloggar med innehåll ska vara kända. Jag vet många bloggar som är myycket bättre än både kissies, blondinbellas och kenzas. Tyvärr.
  • Tar emot att skriva dethär, men sommarklänningarna kan vi packa ner och låsa in ett bra tag framöver.. Kylan är här, & för att stanna. Då vill man inte se blommiga klänningar, sandaler och blomma i håret mer.
  • "Jobbkrisen". Behöver jag skriva mycket mer?! Vem fan vill gå på socialbidrag, jobba på donken hela livet? Nej, var finns dem riktiga jobben för oss ungdomar? (nej, inget fel på donken i sig, jobbar där snart 3 år. men jag anser det vara ett tillfälligt jobb för t ex studerande, tonåringar osv)

  • Människor som vågar leva ut sina drömmar, göra vad dem vill med sitt liv och inte känner några begränsningar för vad man klarar. Jag beundrar människor som tar sitt liv framåt och inte bara lever som "alla andra - ett normalt liv". Res, spendera pengar, vinn pengar, bli chef, starta eget, var arbetslös - do your thing! Lev ditt liv till fullo, varenda dag!
  • Hösten. Kommer förmodligen ta tillbaka den här punkten om en månad eller så. Just nu vill jag bara ha riktig höst iallafall! Uggs, koftor, leggnings. Skinnjacka, tunika, lårhöga stövlar. Svarta klänningar och killme shoes. Fckn loves it!
  • Saving money! Ja, finns det något som kan bli mer hot/rätt just nu? Lågkonjuktur, hög arbetslöshet bland ungdomar osv. Jag har ett jobb, är oerhört tacksam för det. Ska försöka spara allt jag kan till alla större utgifter jag vill göra/ha i framtiden. Har du inte börjat spara? Do it, är så mycket skönare i längden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback