21 SEPTEMBER.

Igårkväll låg jag och spånade på lite ideér till bloggen, saker å skriva om, kategorier osv. Så inom dem närmsta dagarna blir det lite ändringar, nya saker att läsa om osv. Skooj!

Älskling hämtade som sagt mig vid halv 10, vi åkte till frissan & han blev korthårig (bilder utlovas om så vill..) det blev riktigt snyggt iallafall. min sötnos! ♥ Efter det släppte han av mig på Väla. Delade ut CVn till 12 butiker & nu kan jag inte göra mycket mer än att hoppas. Och hoppas det gör jag verkligen, hade varit så himla kul med jobb i klädesaffär! Iallafall, efter det hämtade älskling mig igen. Blev mat på IKEA, köttbullar & potatis självklart. Naaamm. Kollade även lite snabbt på saker jag ska köpa snarast.

Klockan är bara 1 och känns som jag hunnit med en del redan. Skönt med sånna dagar, tycker jag. Ska dock packa in ett paket som ska säljas, skriva några mejl, rensa lite på rummet osv idag. Ikväll kommer älskling hit igen och sover hos mig! Klockan 21:00 ska jag sitta bänkad framför hollywoodfruar, hahaha. Patetiskt, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback