18 SEPTEMBER.

GODMORGON! Idag känns det inte heelt meningslöst att gå till jobbet. Det känns inte heller så farligt att jag måste skriva CV, packa, göra ve mig innan klockan 5. Nu räcker det med softandet. Jag har saker jag måste spara till, måste jobba som fan framöver, men behöver då ett jobb som man kan få fler timmar på.. Har sagt det förr, men säger det igen, på måndag gäller det. Det enda som känns meningslöst just nu är körkortet, blä blä blä. Vill inte ens ta det, gör det för jag måste. 15 000 kr på något jag måste ha. fyyyfn.

Den här helgen åker jag till pappa. Inatt jobbar jag till halv 4, imorgon till 10. Men jag är ledig både söndag & måndag, vilket inte är fyskam. Blir alltså en lugn helg, inga pengar kommer spenderas men känns ändå skönt.

Gammal bild på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback