12 SEPTEMBER.

Då var jobbet avklarat för idag! Ska dock dit snart igen ju.. Skulle egentligen följt med tjejerna ut en runda ikväll, men känner verkligen inte för det. 100kr i onödan när jag varken kan dricka (jo, jag kan ha kul utan alkohol.), har ordentligt med pengar till utgång & ska jobba igen imorgon klockan 8. Blir alltså hemma ikväll. Sitter och halvglor på "överlevarna", en serie om en del människor som överlevt en influensa som dödat 90% av befolkningen. Passar bra in nu när svininfluensan härjar. Eller inte. Iallafall, tack Kajsa som förmodligen hjälper mig med min design. ♥

Kom på en sak idag på jobbet. Det funkar verkligen inte att ha fina naglar där.. Målade dem med cremefärgat lack innan jobbet och nu när jag kommer hem är dem helt fläckiga för det har flagnat av massor. Nog snyygge? Nej, lika bra att lägga ner dethär med naglarna. Cheez balls, läsk, TVn & sängen blir min räddning ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback