WHAT A NIGHT.

1. jag fattades 500 jävla kronor i kassan idag. hur det nu kan ha gått till?
2. en idiota till gäst vägrade pakera vilket resluterade i en arg emelie. kastade in maten i bilen, typ. oh, ilska!
3. jag var ensam i driven, igen . .
4. varken sandra eller julia jobbade = trist.

såja, var bara tvungen att avreagera mig lite. tack gode gud att kvällen är över & jag är hemma i säkert förvar! trodde nästan gästen som vägrade parkera (vi kan kalla honom ali) skulle slå ihjäl mig på hemvägen.

detta har varit en lite mixad dag, känner jag. arg, ledsen, glad, mysig, sur, ont m.m. är bara några av känslorna jag haft. jaja, man är inte på topp jämt, eller hur?

nu sitter jag iallafall i mina svettiga donken kläder & bara myser. ska byta om, sedan bara mysa innan läggdags. ledig imorgon, haaaaallelulaj!

har varit ganska lamt & tråkigt med inlägg på sistone, jag vet. men tappat inspitationen lite, en svacka så att säga. men, jag kommer tillbaks igen när ni minst anar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback