MIN DAG.

Japp. dagen blev absolut inte som det var tänkt! jobbade över till 7 & efter det satt jag & snackade med tjejerna. sedan körde fie mig hem & vi kollade på mitt lilla rum & fortsatte snacka lite, älskar er så mycket!

blev alltså inget solande, ingen post, ingen egentid med lååång dusch osv.
jag stinker säkert skit. men orkar verkligen inte duscha. är så jävla trött. det blir inte bättre av att jag börjar 09:00 imorgon heller. imorgon måste jag även ta igen allt jag sket i att göra idag. ska också umgås med älskling imorgon, blev ju ingenting idag. allt jag har att dela med mig av just nu!

kiss&love.

Kommentarer
anna säger:

Hur fäster du ditt löshår, du har väll permanenta extensions, alltså inte clip-on? :)

2009-10-26 | 22:19:25
Bloggadress: http://liljevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback