JOBB, SOLNING & ÄLSKLING.

what a daay! är helt slut i kroppen. jobbade till 7, en underbar tjej som hade stuckit till utomlands fastän hon inte fått ledigt vilket resulterade i att alla fick jobba lite extra mycket. mmh, förstår mig faktiskt inte på en del folk. jaja! efter jobbet kom älskling & vi cyklade direkt till stan för solning. blev 20 minuter & lite lite brunare. yes! ligger med lappisen i sängen bredvid älskling nu. har fixat inför hans jobb imorgon, som jag ska med på. åka bil, leverera paket hela dagen. sounds good! på eftermiddagen ska jag vila, packa lite inför flytten & njuta av ledighet.

älskling sade precis att han har en liten överraskning till mig i helgen. oh, happy happy me! jag har världens bästa pojkvän, så sant så!  ♥

jepp. det var väl allt för nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback