I LOVE SCHOOL.

Ibland saknar jag skolan så jävla mycket! Har ju bara varit därifrån juni, juli, augusti, september vilket blir lite mer än 4 månader, men saknar det ändån. Saknar att gå upp tidigt, göra vid sig inför skolan å slippa skjortan, tollorna & donkenbrallorna & träffa klassen varenda dag. Saknar att klaga över att man har mycket plugg & ingen fritid. Saknar att få bekräftelse på vad man gör, betyg dvs. Saknar att kunna visa sina kunskaper i vettiga saker & inte i flest "hang outs" på McDonald's. buuhu. Jag kommer ihåg ettan, alltså första ring som igår.. Sedan tvåan när vi hamnade i världens bästa klass! Kommer aldrig glömma Prag, studenten, festkvällarna & lektionerna m m som vi haft tillsammans. På något konstigt sätt har jag liksom tryckt in i min lilla hjärna att jag alltid kommer gå i skolan. Wierd.  

Ni som fortfarande går i skolan, njuut! Även om ni tycker det är jobbigt & ni lär er onödiga saker så lovar jag er att det är waaay much better than tiden efter. Så känner jag iallafall just nu! Kalla mig nörd men jag tycker om och har alltid tyckt om skolan. Stolt är jag dessutom & också över mina reslutat av alla åren.


i love you. (så små alla ser ut, hahaha)


Kommentarer
Jenny säger:

Hej

Tittar bara in. =)

Om du besöker min blogg lämna gärna ett spår efter dig.=)

Ha en bra kväll.

2009-10-04 | 20:44:18
Bloggadress: http://forsbergjenny.blogg.se/
Anonym säger:

<3

2009-10-05 | 00:46:07
Bloggadress: http://elaw.blogg.se/
Emmelie säger:

jag håller med :( <3

2009-10-06 | 11:30:49
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback