I GOT MY ANGELS.

GODKVÄLL!
blev en runda inom gina & h&m, sedan mezo för fika & mat med tjejerna. så gott, så gott! som vanligt massa skitsnack om allt & alla å lite till. dem ska ju till Göteborg & busa i helgen dem jävlarna. jag ska ju flytta, annars hade jag varit ett självklart kort då jag är ledig, lönen kommit & allt. men det kommer fler gånger ju! på vägen hem från stan hämtade jag mitt h&m paket med lite fina tröjor & klänningar. en del åker tillbaka, annat får stanna. bland annat ett skitsnyggt glittrigt fodral som satt skitsnyggt får stanna!

Imorgon blir det en runda till doktorn, som sagt. tur jag har som har världens bästa pojkvän som följer med mig! efter det blir det bara softe till jobbet börjat..

och du, fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback