I DON'T WANNA FEEL THE PAIN.

Slut på helgen = slut på latheten. I och för sig har jag jobbat hela helgen & absolut intel latat mig, men ändå. Min vecka ser ut såhär, för er som undrar:

idag: endast ta det lugnt. ikväll hos patrik!
tisdag: jobb
onsdag: bowling med jobbet, väldigt roligt :D
torsdag: jobb
fredag: göteborg med tjejerna förhoppningsvis
lördag: åker hem från göteborg & kanske träffa älskling
söndag: jobb

Änsålänge har jag bara plattat håret (till mig själv: sluta!), ätit frukost, halv sovit & läst veckorevyn. Nu sitter jag & äter mellis bestående av en banan & nekatarin. Duktigt värre. När pappa kommer vid 4 kör han mig hem, ska då gå en runda & sola 20 minuter. Vilken *Svensson* slödag det blev då. ;)


underbart hår & leende.


Kommentarer
mukta säger:

älskar din blogg!:D

2009-10-05 | 15:37:10
Bloggadress: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback