HÅR.


okej, såg nu att alla bilderna var stor skillnad på hårfärgen.. tycker det är skitsvårt att hitta snygga bilder på rött hår. help me? det är iallafall åt detta hållet jag vill ha. första bildens hår är underbart! men är men realist som mig förstår man hur mycket produkter, fixning & spray det ligger bakom frillan ;)

vill bara färga & sätta i extensionsen nu!


jag hoppas inte hon dödar mig om hon ser att jag lägger upp bilder på henne . . haha!
denna bilden stämmer bäst överens om hur jag vill ha det. NU NU NU NU . .


 

 


Kommentarer
corrin säger:

vad heter den färgen som hon har på bilden längst ner eller de andra ? :P haha. vill ha färgerna. har du någon aning om någon bra färg burk för detta man kan köpa på ica ? :P

2009-10-23 | 23:01:41
Bloggadress: http://ccorrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback