EN LÅNG DAG!

gokväll sötnosar!
ligger just nu i älsklings säng. inga ord beskriver hur skönt det är alltså! har varit igång hela dagen. först målning, sedan traderapaket, ihopsättning av min klädstång, packning, flyttning, IKEA flera timmar, RUSTA osv osv. oh, herre ja.. nu ska jag bara ta det lugnt hos patrik hela kvällen lång. imorgon är det jobb några timmar som gäller. sedan på kvällen är det målning igen.

köpte lite fina saker idag, fotar när rummet är färdigt! köpte bland annat 2 fina kuddar på RUSTA, mysiga med paljetter på, 2 kronformade ljusstakar, ljus som luktar jul, ljuslyktor, papperskorg, liten söt matta format som ett hjärt från barnavdelningen.

söt va? haha! ska ha den precis innanför dörren, som en dörrmatta typ. (tror jag)


Kommentarer
Anonym säger:

låter fint, väntar på foton :D

& tack! :)



jo, det gör jag. men hade det väldigt körigt i somras så min körlärare sa helt enkelt att jag skulle höra av mig när jag gjort 75% av teorin så skulle vi boka allt, vilket jag i princip gjort snart :) går alltså på lantz! hur går det själv?

2009-10-22 | 20:35:23
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback