REDHEAD.

Jag hoppas på att Fanny hittar en lucka snart så hon kan färga mitt hår. åh, ska bli så kul med något nytt. var inte längesedan jag färgade det, jag vet, men tröttnar så jäkla snabbt. den här gången är jag ute efter något icke diskret. först bleka håret, sedan färga in det i den perfektaste röda nyansen. vill fortfarande ha mörkrött, vinrött, men mycket mer intensivare & färgstarkare. vill egentligen inte bleka eftersom det sliter så, men vår eftervårda det massor istället (A).



bilder från en tjej i helsingborg. älskar hennes hårfärg! blir nog att jag tar med en bild till fanny på henne, haha!

Kommentarer
emmelie säger:

Det är typ så starkt röd som frida också färgade, snyggt :D

2009-10-15 | 11:22:17
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback