BAD.

varit dålig med uppdateringen. i know! men jag har verkligen inte hunnit. igår var jag hos fanny hela dagen & färgade håret, blev assnyggt! sedan jobbade jag några timmar & sov hos älskling. idag har jag jobbat, varit i stan & på väla med tjejerna för att hitta saker att ha på sig imorgon. blev väl helt okej till sist. vi matchar iallafall! ;)

nu är jag hemma & ligger i min säng. har lite to do ikväll men lite blogginlägg ska jag väl hinna med!
har laddat upp för en helkväll med mys! köpt mina favoritnötter från tastyhouse (vitlök), godis & cola. mmmh!

har i helgen blivit av med 6 par av mina nyinköpta stövlar. (dem har blivit slängda) det hände i flytten & jag har letat överallt. så jävla störigt! så nu måste jag köpa massa nytt igen. ska leta lite nu ikväll på internet tänkte jag..

× leta stövlar på internet
× skriva en lista på vilka stövlar jag blivit av med & hur mycket dem kostade
× packa väska inför imorgonkväll (smink, kläderna, skor, jacka, legg, väska, pengar) & pappas helg (myskläder, underkläder, jobbekläder & skor, strumpor, laddare tyyyp)
× äta!
× kolla bussar tills imorgon
× duscha & ta bus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback