ANGÅENDE DAGENS FRÅGA.

Apropå inlägget nedan med dagens fråga "fet eller anorexi?" svarade dem som svarade att dem hade valt anorexia. Jag kan helhjärtat också säga att jag skulle valt det före fetma. Jag är en tjej som tycker om smala tjejer, tycker det är snyggt när man är smal. Inte anorexiasmal, inte lagom eller tjock utan smal. Smala lår, midja, mage, armar är skitsnyggt medan en fyllig, putig rumpa är snyggast. Jag tror att fetma är en sjukdom, precis som anorexia & därför är dem nog lika "svåra" att ta sig ur. Jag tror dock det finns bättre hjälp för dem feta än för folk som är för smala idag. tyvärr. Dock anser jag att fetma som man själv väljer, när man kan stoppa sig själv är ens eget fel. Fetma av tillexempel sjukdom är inget man kan hjälpa. Detsamma med anorexia. Nu har ni fått min synvinkel på ämnet. Godnatt bloggisar!




Kommentarer
sara säger:

ja de får man hoppas! har funderat på de skitlänge ;p gör väl svinont kan jag tänka mig ;D haha

2009-10-06 | 11:15:33
Bloggadress: http://saraakjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback