15 OKTOBER.

redan den 15e oktober. tiden bara rusar iväg. helt sjukt! idag är jag helt ledig, otroligt skönt faktiskt! har dessutom ingenting alls bestämt. försökte få tag på tjejerna, inget svar. får se om patrik är sugen på tropikariet, kanske? haha. låter nördigt, men tycker sånt är asroligt. vi får väl se! annars blir det kanske en runda på stan senare framåt kvällen? eller att jag bara är hemma & myser bort min huvudvärk..

drack en cola igår efter jobbet som fortfarande står kvar i min fönsterkarm. har stått där snart 20 timmar. jaa, den läcker! runnit cola på hela karmen. buhu.

halvt tråkigt morgoninlägg det blev. jaja.

Kommentarer
sandra säger:

gillar din önskelista skarpt. såg ut som om det var min! :) så du älskar också christina aguileras parfym, jag har också den, fick en ny av mamms och papps nyss när dem kom hem från cypern! :) fin blogg.

2009-10-15 | 19:28:52
Bloggadress: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback